måndag 31 januari 2011

Min kväll

Hade inplanerad träning med M imorgon, men blev inställd pga sjuk dotter (som ändå visade sig feberfri vid hämtningen på skolan?!).

Så jag passade på att träna idag efter plugget istället. Var inte alls motiverad och kände mig totalt energilös....jag undrar när det vänder? Träffade dock en av grannarna på pulspasset, det var jätteskoj men tyvärr gjorde det inte saken bättre då hon hade en grym energi.

Efter ett bad sitter jag nu och myser framför brasan och ska precis kolla på Solsidan jag spelade in igår.

Just nu:







-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Svar: tack så hemskt mycket! Okej tack för tipsen! Det är dom produkterna som jag tänk skulle vara goda och som jag varit sugen på, så skönt att du tyckte om dem.
    Vart ligger ditt Itrimcenter? :)

    SvaraRadera