måndag 31 januari 2011

Var är mina Ugg's?

Hade god tid på mig i morse efter lämnat skruttis vid skolbussen tills jag skulle klä på mig ytterkläderna och skorna. Hade en tanke på vad jag skulle ha på mig, men upptäckte att mina skor var totalt borta. Letade febrilt på de tre ställen jag kan tänka mig att dem var. Väckte även Anders för att få vägledning men han förstod absolut ingenting.

Misstankarna går till dottern som i går fick för sig att storstäda i hallen och organisera bland skorna.

Så istället för mina Ugg's fick jag istället ta mina skoterkängor. Inser efter denna händelse att jag nästa vinter måste investera i ett par vinterskor till.

Så nu står jag här i mina skoterkängor och väntar på tåget som ska ta mig till plugget.



-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Haha, ja så kan det gå ibland när man städar! Tack för tipset om vägning varannan vecka, det tror jag faktiskt att jag ska testa så får vi se vad jag tycker!
    Måsta bara säga att det var så otroligt roligt att det stog vägbomb i kommentaren jag satt i skolbiblioteket och skrattade högt för mig själv. Alla måste ha trott att jag var dum i huvet, haha X) Kramar!

    SvaraRadera