lördag 26 februari 2011

Besök i Stockholm

Igår sov dottern tillsammans med två av sina kusiner samt mormor & morfar i Stockholm på ett jättefint hotell (Malin, det var samma hotell vi sov på när vi gick inredningskursen), det blev både middag i Hötorgshallen och bio efteråt. I morse blev vi alla barn/barnbarn bjudna på hotellfrukost och för att hämta våra änglar, mamma och pappa blev kvar då de ska fira sin 40 åriga bröllopsdag ikväll. Jag kan inte förstå att man kan vara gifta så länge...då måste man ju vara lastgamla *host*:)

På vägen hem stannade vi till i svågerns fina klädbutik som hade utförsäljning och jag hittade en supercool svart adidas jacka *tack syster för tipset*! Sen letade vi efter ullstrumpor till tösabiten som hon ska ha med till Åre så att de stackars fötterna hålls varma.....jag sprang även på lite rea, så jag fick med mig två solglasögon hem också:)

I bilen på vägen hem blev skruttis både tokförkyld och fick feber så vi fick ställa in våra utflykter som var planerade till Malin samt ett nytillskott i släkten. Så ni vet väl vad vi ska göra ikväll nu då.....softa, krya på oss, vila, glo på tv, äta middag, mysa framför brasan -tror det gör gott för hela familjen:) 

Jag och skruttis på hotellets toa i morse...



Pappa hade gått i förväg och dukat två långbord längst bort i ett hörn, var jättemysigt.
Men kusinerna hade lite svårt att sitta stilla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar