söndag 27 februari 2011

Min blogg på Itrims hemsida

Nu finns även min blogg på Itrims hemsida, det är hemskt roligt!!. Jag har vetat om det sedan typ 1 vecka, men blev smått nervös inför det hela så det är först nu som jag vågar berätta om det:)


Dem presenterar min blogg som nedan:
Carros blogg 'Min viktresa'Carro har pendlat i vikt sedan 18 års ålder. Den 3 januari 2011 började hon med Itrims viktminskningsprogram för att en gång för alla bli av med övervikten och sen få en viktstabilitet. Kika in hos henne och heja lite!

2 kommentarer:

  1. Tihi!!! Det är så roligt!!! Och absolut ingenting att vara nervös över =)!

    Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
  2. Vad roligt!
    Där på Itrims sida var det första stället som jag letade bloggar på, så det kommer nog en massa nya besökare! Kul!

    SvaraRadera