måndag 21 februari 2011

Min drömsemester

Nu kan jag officiellt gå ut med det som jag smusslat lite om här på bloggen. Nu är det mesta klart och bokat. Mamma fyller 60 år i november och alla vi tre döttrar är medbjudna på en nästan 3 veckors lång härlig semester. Inte till vilket ställe som helst utan New York, Florida: Fort Lauderdale och en veckas lyxkryssning i västra karibien.

Några av mina drömresemål är just New York och få åka på en lyxkryssning. Dock får jag inte uppleva dem med min man, men det får bli i framtiden:)

Jag har varit så fruktansvärt glad, exalterad och har till och med gråtit av lycka. Jag är så jätteglad och tacksam att jag får den här chansen och dessutom bli bjuden, det ska bli så jätte roligt också att vi alla tre barn kan följa med och att hela ursprungsfamiljen åker i en samlad trupp. Jag kommer att sakna min familj, men har svårt att tänka på det nu för glädjen tar överhand:)

När pappa fyllde 60 år för några år sedan var hela tjocka familjerna med på en resa till USA (Orlando & Miami)...vi var då 13 personer som åkte dit...helt galet roligt. Dock ångrade jag djupt att jag bestämde mig för att plugga till en tenta på semestern....det förstörde en hel del.

Denna gång kommer jag ha ren och skär semester (förhoppningsvis....mailade chefen i fredags om ledighet *hoppas*)

Hotellet i Fort Lauderdale 1 vecka


New York 2 dagar


Lyxkryssningen i karibien med stopp på Jamaica, Hawai och Mexiko.





Alla bilder är lånade från internet!

4 kommentarer:

  1. My GOD vad avundsjuk jag blev nu! Åhhhhh...Vad roligt! Vilken grej!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, jag hade också gråtit... Vilken rackarbajsar resa!!!!!! Blir inte avis alls...Nädå, inte alls faktiskt...
    Så underbart ni ska få det!!!!

    Ha en underbar dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så lyxigt! Njut ordentligt fast inte familjen är med!

    SvaraRadera
  4. Inte alls avundsjuk...
    Ser ju helt underbart ut!!
    /Tina

    SvaraRadera