lördag 26 februari 2011

Rester i bilen

Jag är en fena på att lägga kvar mina lunch och mellis papper i bilen, skönt att jag och maken har en varsin bil så jag slipper ha dåligt samvete:). Räknade till 8 chokladbars papper och 2 shakes tetra. Men nu är bilen rensad och fin:)
 
Jag förstår ju nu varför det är så lätt för mig att hålla mina måltidsordningar, det är ju bara plocka ner maten i väskan och ta fram och äta den när det är dags. Hur blir det sedan när man ska inta lagad maten? Jag förstår nu att det kommer inte vara lätt, det kommer att krävas mycket planering och skjusteringar i sin nu så sköna och lugna vardag.

-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Ja det blir inte lätt när 4 lagade måltider ska i och dessutom behöva tillaga dem själv :)

    Shit vad din mage har försvunnit.
    Kul att det är sådan stor skillnad.
    Du är superduktig.
    Vilken pingla du kommer att vara när du är klar och i målvikt, Anders får nog hålla hårt i sin fru då så att inga andra män kommer och tar dig ...hihi
    Kram Anna

    SvaraRadera