lördag 26 mars 2011

Hemresan

Nu är det dags att åka hem, slutet av denna vecka gick otroligt fort (på både ont och gott).

De sista dagarna har jag inte pluggat, utan softat och återhämtat mig. Jag märkte att kroppen gick ner och ville verkligen bara vila sig, så för en gång skull lyssnade jag på vad som behövdes.

Imorgon blir nya tag med träning och kosten, det kommer dessutom bli många timmar med tentaplugg de kommande fyra dygnen då min sista salstenta är på torsdag.

På måndag börjar en ny vecka så ikväll får det bli planering för nästa vecka som ska omfatta både mat, inhandling, hämtning/lämning av skruttis, träning, familjetid och tentaplugg.

Men det första vi gör när vi kommer hem är att leta efter katten vår som inte verka velat komma hem på flera dagar:(

I morse:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar