torsdag 31 mars 2011

Min dag....

....började dåligt. Tror jag klarade en av tentorna men bomma på den svåra. Jag får sörja idag, men imorgon är det nya tag. Resten av dagen har varit helt okej!

Efter tentorna åkte jag till Itrim för ett efterlängtat pulspass, på Itrim pratade jag med härliga M som jobbar där och fick lite klarhet gällande min C uppsats, de var även så schyssta då jag fick väga mig eftersom jag missade mitt veckomöte sist (har missar att om man missat veckomötena så får man väga sig på helgen då de har lite mindre att göra -men eftersom jag inte ska missa några fler veckomötena så blir ju inte det aktuellt för mig:)). Tänkte lägga ut resultatet under helgen.

Jag hann även träffa på min "gamla" hälsorådgivare med sin 1 veckas gamla bebis som var hur söt som helst, på plats var även min nya hälsorådgivare -hon verkar jätte gullig, det känns super!

Efter Itrim bär det av till nyöppnade Village där min bäste granne jobbar, de har ju grymt fina saker!! Sedan var jag på Itrims kunddag på Intersport i Haninge där jag träffade på Malin med make, stod mest och snicksnacka lite innan det bar hem för middag och ett varmt bad.

Nu ska jag sova, trots att klockan inte är mer än åtta. Mina 2 timmars sömn inatt börjar sätta sina spår.

Imorgon är det en ny härlig dag med lite utflykter:)....

Nu ska jag göra det som katten är bäst på att göra.....=sova!


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar