torsdag 24 mars 2011

Snöstormen.....

.....håller i sig, det är helt fantastiskt. Det är nästan så man flyger bort, mig gör det inte så mycket, vi klär på oss och sätter på oss skidglasögonen och det blir kanon:)

Vi har nyligen fyndat kläder då de precis börjat utförsäljning på alla vinterkläder -är superglad!!!

Nu vill jag dock gå hem och vila lite, det blev en utekväll igår så jag är smått mör nu. Jag klarar inte dagen efter så bra nu för tiden (i försig har jag aldrig fixat dessa "dagen efter" så bra, får liksom en sjukdomskänsla i hela kroppen).

Normalt sett ser man backarna från vår stuga, men inte nu:



Entrén till stugan:



UPPDATERING:
När vi kom hem möttes vi av svågerns igensnöade bil:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Här har det också blåst en massa idag, kändes som att man skulle blåsa iväg.

    Härligt att få fynda vinterkläder!

    SvaraRadera