onsdag 6 april 2011

Fyndat middag!

Solen skiner och jag har fyndat billig köttfärs....det kan väl inte bli bättre;) Så idag får det bli hemmagjorda hamburgare till middag *mums*.

Det känns så himla bra nu, jag har kommit till rätta med maten och tankar runt omkring -jag vågar dock inte ropa "hej" ännu för ett till bakslag vill jag inte ha. Jag jobbar stenhårt med mina tankar och känslor, det är inte helt lätt men det går -tänk vad tankens kraft påverkar oss, det är coolt!

Vad har jag ätit då?
Tisdag:
Frukost=se gårdagens inlägg
Lunch: lax med wookade grönsaker
Mellis: fil och banan
Middag: chokladbar

Idag
Frukost: samma som igår
Lunch: omelett och varma grönsaker
Mellis: chokladbar
Middag: hemmagjord hamburgare

Jag har även planerat maten för kommande dagar den här veckan, känns super!

Just nu sitter jag i solen medan skruttis och hennes kompis högljutt leker på gräsmattan, skolboken är igenslagen för denna dag, maken är på väg hem från jobbet och jag fick precis sällskap av katten.....nä, nu ska jag nog gå in och börja med maten för maken är på ingång ser jag:)

Mitt sällskap:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar