tisdag 5 april 2011

Härliga tisdag!!

Jag har haft en period där jag mått mindre bra (ganska lång faktiskt), det har skrivits en del inlägg som förklarar hur min vardag egentligen känns. Dock har jag valt att inte publicera dem än, så egentligen har ni fått tagit del av ett "skal" av mig, hur det ser ut på "ytan".

Jag jobbar dagligen med mig själv och mina insikter. Även ifall insikter ofta får en att utveckla sig så är de förbaskat jobbiga.

Detta har gjort att maten blivit en slags tröst som jag tagit till och pga brist på ork har träningen kommit i skymundan. Så min strävan för att uppnå mina mål på Itrim har väl gått sådär.

Jag börjar se ljuset i tunneln och jag är hoppfull att våren kommer bli bra. Men att återhämta sig efter en tuff period vet jag kommer ta tid, så kanske jag borde sikta på att vara helt på benen till sommaren.

Har saknat mina morgonpromenader som inte blivit av varje dag de senaste veckan, igår bestämde jag att dem är heliga och något som är bra för mig. Förutom att sätta fart på fläsket så mår psyket och kroppshållningen SÅ bra utav dem.

Imorse hittade jag ett glömt smultronställe vid vattnet:






-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar