tisdag 12 april 2011

Hur mina dagar ser ut

Just nu består mina dagar mestadels av att kliva upp ur sängen, ta skruttis till skolbussen, rask promenad på 30 minuter med grannfrun, sätta mig framför datorn och jobba på mitt examensarbete, äta lunch, fortsätta med uppsatsen, laga middag, käka och plocka undan efter maten, göra skruttis redo för nästa dag, möjlightvis en timmes vuxentid och sedan stupar jag i sängen.

Dagarna bara springer iväg, helt galet och förhoppningsvis är det ett gott tecken på att det jag gör är roligt.....men det kommer nog kännas ensamt om ett tag när mina dagar har sett ut samma i några veckor.
Dagens lunch: wokade färska grönsaker, torsk och spenat.
Till effterätt tog jag det som blev kvar från min morgonsmothie:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Åh, här fick jag bra middagstips, det där ser ju jättesmarrigt ut!

    SvaraRadera