måndag 18 april 2011

Planering på hög nivå!!

Nu händer det grejjer både här och där:):) Känns himla roligt och jag går just nu på en del adrenalin. Det börjar i kväll med barnvakt för att sluta någon gång när sommarlovet börjar:) Det häftigaste är nog att jag har snart bokat in alla mina intervjuer till examensarbeet vilket känns helt fantastiskt coolt -tänk att få ta del av dessa människors upplevelser, det är helt otroligt! Förutom detta så är det:
  • Gruppmötena på Itrim som ska leda mig i rätt riktning (- på vågen och EJ +)
  • Träning med Malin
  • Måla på huset
  • Valborgsmässoafton
  • Påsken med påskmiddag
  • Hjälpa Jessica som öppnat eget företag inom SPA
  • Städdag i området där vi bor
  • Årsstämma
  • Hotellweekend i Uppsala
  • Träff i Stockholm med ett par tjejer
  • Loppis
  • Dop
  • Sedan några mindre roliga saker som omtenta och deadline`s
....och på kvällarna såklart lite grillning:)




-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Härligt att ha så mycket inplanerat!

    Vad skulle du göra för examensarbete?

    Kram

    SvaraRadera