torsdag 14 april 2011

Skruttan hemma

Usch så dåligt jag sov i natt, jag har inte mycket ork idag och huvudvärken har kommit smygande.

Vi bestämde redan igår att skruttan skulle bli hemma med mig idag -vi kände att hon behöver en vilodag från den annars hektiska vardagen. Det är en STOR fördel när man studerar, att man är lite mer flexibel!

Jag undrar hur det kommer att kännas efter sommaren när man är heltidsarbetande efter 4 års uppehåll. Fixar andra det så bör vi nog oxå göra det:) Fördelen är att jag kommer jobba vägg i vägg med Itrim så det kommer absolut underlätta för träningen, vilket är kanon!!

Jag och skruttan har varit uppe i skogen en sväng och nu ligger jag och lapar sol medan det byggs sandslott i sandlådan med en hög koncentration.

Baksidan av vårt hus ifrån skogens håll:



Mina fötter i solen:


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. VIlken fin blogg och vilken härlig inspiration! Wow vad duktig du varit/är! Jag har själv börjat på itrim och är inne på min andra vecka VLCD. Jag är så ivrig att se vad mina tolv första veckor ska ge att jag tycker att det går i snigelfart varje dag. Men att läsa din blogg är verkligen intressant. Jag har själv startat en blogg för att kunna hålla reda på mina egna tankar och kanske (om jag lyckas) kan få inspirera andra så som du gör.

    Hoppas du får en härlig dag i solen
    /Angela

    SvaraRadera