onsdag 27 april 2011

Vårkläder

I helgen åkte vårkläderna fram, så skönt. Men jag tror vädret kan vara lite lurigt då skruttis åkt på en förkylsning så hon får vara hemma med mig idag. Igår efter ha genomfört två intervjuer så skulle jag tränat på Itrim, men jag var för hungrig och kände att för att jag inte skulle trilla dit och överäta så fick det bli bilen raka vägen hem. Men det kändes helt okej, för jag har tränat rätt flitigt ändå. Förhoppningsvis kan det bli lite träning i kväll istället:)

Igår, lite vårklädd och mina nya skor inköpta hos svågern:


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. guud vilka snygga skor vill oxå ha...har du köpt dom nu eller e dom gammla?????
    kram malin

    SvaraRadera
  2. Hej finaste!
    Visst är det skönt med vårkläder, men det kan vara lite kallt, speciellt på morgonen och kvällen...
    Hoppas skruttan kryar på sig snart.

    Fina skor =).

    Ha en god natt.
    Kramar

    SvaraRadera