torsdag 7 april 2011

Vikt -1.5 kg

Thijo!!!! Har gått ner 1.5 kg sedan i tisdags (på hemvågen).

För er som inte hänger med så har det sedan jag börjat på upptrappningen för 4 veckor sen inte gått så bra. Jag hann inte förbereda mig då jag tillsammans med min hälsorådgivare bestämde att jag redan efter 8 veckors måltidsersättning skulle börja trappa upp (alltså 4 veckor tidigare än beräknat). Sedan har jag haft en grym skolsituation som står härliga till som fick allt att rasera.

Nu så har allt kommit ikapp mig och jag är på banan igen. Så sedan i tisdags har jag fokuserat på min hälsa vilket resulterat i den smack och bom viktnedgången:):)

Det här var en av alla miljoner "biverkningar" jag fick av all stress och panik (stress utslag på halsen, det här är ett "milt" foto):



-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar