onsdag 15 juni 2011

Fest

Jag har en plan, den är att bli klar med skolan 30 juni. Jag är överdrivet optimistiskt och jobbar stenhårt på det och det ska jag fira med en hejdundrande examensfest. Inbjudningskorten är nyligen skickade, blev med kort varsel med tanken på att den ska äga rum om ca 2 1/5 vecka.

Det blir bara de absolut närmaste, för jag hinner inte planera för en större. Jag kommer ha en dag att fixa allt, men jäklar vad bra det kommer bli. Jag håller tummar för fint väder och mycket flyt.

I helgen drar vi på kryssning för att inhandla drickat och självklart blir det lite party förstås, är rätt behövligt i min tillfälliga kaotiska vardag. Ska försöka klämma in två träningar denna vecka också för att kompensera kalorier in och kalorier ut, jag är ändå vid Itrims center så det blir ingen omväg.

Mina inbjudningskort:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar