torsdag 16 juni 2011

God morgon!

Det är så här man INTE ska göra, äta frukost på stående eller resande fot. Men det är ju SÅ praktiskt!!



Idag ringde klockan redan 5.00, alldeles för tidigt. Så jag ber om ursäkt för att min kudde fortfarande "pryder" mitt ansikte:)



Det är inte bara det jag ska be om ursäkt för. Jag har gått in i min bubbla av studier, jag ser att era läppar rör sig men jag hör inte vad ni säger. Är jag frånvarande i telefonen och ni hör mig mumla något så finns mina tankar i den andra världen, världen av studier.Jag befinner mig i ett skimmer av teorier, begrepp och analyser. Ser ni ett leende på läpparna så går det bra, ser ni ett bekymrat ansikte så har jag fastnat i någon del och river bokstavligen galet i mitt hår. Det är inte långt kvar nu så jag ber på mina bara knän att ha tålamod.

När uppsatsen är klar känner jag mig redo att lämna den här tiden och ta ett steg ut i världen, men jag kommer sakna det här, jädrans vad jag kommer göra det. Det är som att gå igenom en provrörsbefruktning, man pendlar totalt mellan hopp, förväntan och förtvivlan. Förhoppning ska det bära frukt i slutets skede.

Kram till er allihop!

-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar