tisdag 12 juli 2011

Sommarlov!

Nu är det SÅ nära. Efter ex antal veckor är jag nu snart helt klar med min C-uppsats. Alla delar är klara och jag har bett ett par personer granska och läsa igenom den. Man blir lätt blind när man sitter och skriver så länge på en och samma sak.

Sen ska den skickas vidare till min handledare för finjusteringar. Sedan tas den upp för opponering i augusti. Tills dess tar jag 3 veckors sommarlov.

Det är min första ledighet på 4 år och det känns overkligt. Men ack så jag ska njuta.

I skrivandets stund är vi på väg till syrrans landställe där även Malin & Rikard anlände idag. Det ska bli en härlig och avkopplande vecka med lite semester och lite småfix på hus och trädgård.

Jag och Malin ska ta tag i våra mat och träningsvanor så snart semestern är över. Men det kommer nog bli en hel del promenader i skogen, för nu har jag all tid i världen *tjiho*!!

Några kilon har smugit sig på när jag bott framför datorn de sista veckorna. De och lite till ska bestämt bort till min USA resa i november. Planerar för en hel del måltidsersättning i början för att få lite skjuts i början.

Lite stopp på vägen:



Just nu:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar