torsdag 25 augusti 2011

Gifta i 10 år

För 10 år sedan gifte jag mig med min livskamrat och det firade jag med en lunch på McDonalds. I efterhand var det nog mer en plåga än gott, blev så otroligt mätt i magen så det var inte bekvämt någonstans.



Efter jobbet blev det vaccination på katten.



Vi köpte med oss smörgåstårta, bulle och fyra olika glassorter. I efterhand kan jag inte förstå det heller. Min mage blev så tjock av all mat så den var spänd och uppsvullen redan under brösten. Om inte annat såg det himla roligt ut. Imorgon är det tillbaks till det bättre igen.

Raraste Malin kom förbi med blommor till oss, så helt underbara. Jag som älskar orange!! Hon fick stå för romantiken idag:) TACK!!


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Ville bara säga Grattis!!!!
    Hoppas ni haft en bra dag.

    Kramar

    SvaraRadera