onsdag 17 augusti 2011

Jippi

Idag hade vi vår vän R med chef på besök. De kom och kolla på vår trädgård som ska få genomgå en total make over i vår/sommar (2012). Jag lämnade över en skiss (som ni kan se nedan) och efter helgen ska vi maila detaljerna.

Det kommer bli jättebra, men det är mycket som ska tänkas på (el, grävning, träd, belysning, altan, insynsskydd, gräs, staket, grindar, häck etc.) och jag tycker det är jobbigt när det handlar om så mycket pengar. Vi får börja i ena endan och se vart vi hamnar i andra ändan, allt ska ju ändå göras.



-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Det kommer bli toppen det där..Jag ser fram emot mysiga kvällar i eran trädgård.kram M

    SvaraRadera
  2. Åh så fint det kommer bli...men det kostar, jo, jag vet , hihi.

    Fasiken vad smal du är på bilden för några inlägg sedan...
    Avis.

    Ha en fin kväll.
    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera