söndag 14 augusti 2011

Min helg

Helgen har varit riktigt bra. Lördagen låg jag ute i solen, somnade nog till vid fyra tillfällen. Det var väldigt länge sen som jag tog det så soft. Skruttis höll mitt tempo och gled mest omkring. Maken storstäda en av bilarna. På eftermiddagen tog vi bilen till havet och gick en halvmil med stavar och styrketränade på arrangerade platser där kommunen satt upp träningsredskap. Svettiga och röda tog vi sen ett dopp i havet.

På kvällen hyrde vi film (som vi inte såg klart) och åt grillat, familjen åt revbenspjäll och jag kyckling med sallad. Till efterrätt blev det jordgubbar och turkisk yoghurt. På kvällen övernattade vi i tält på tomten -helt galet jag vet. Efter 8 timmars sömn gick vi in och sov ytterligare några timmar. Så vid 11.30 vaknade jag till.

Jag börja storstäda hela huset medan maken fixade klart den andra bilen.

Helgen med familjen kunde inte bli bättre:)

Min älsklingstjej



Här sov vi:



-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar