fredag 12 augusti 2011

Min kväll i bilder

Efter jobbet drog jag till affären för att handla helgens mat. Det är min matvecka och den har nästan bara bestått av varma och kalla grönsaker (med undantag ikväll). Mannen jobbar sent/natt så jag och skruttis har haft vårt fredagsmys i vanlig ordning.

Bilder från kvällen:

"Fyndade" köttfärs på Maxi



Nachos till middag, men det blev mest grönsallad:). Förra helgen körde jag nachos utan chips och ost. Men idag fick det bli några chips och lite ost.



Helgens undantag=mina pannkakor som jag inte kan vara utan. Så nu får resten av helgen bli nyttig.



Första kvällen med mina fårtofflor -älskar det!


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Vilka mysiga tofflor =). Jag köpte såna en gång, i äkta fårskinn, men de luktade peck efter ett tag, och det var inte mitt fotsvett vill jag försäkra om. Sedan dess har jag inte vågat investera i nya...

    Tittade lite på dina tidigare inlägg och måste säga att katten är för söt =). Tänk vad de små liven kan ligga i för ställningar...hihi.

    Såg även det där du hade provat en nutrilett bar som smakade sådär...jag kan bara hålla med om att man undrar vad man egentligen stoppar i sig, för är det inte en massa gift...? Tur att det bara är tillfälligt.

    Ha en underbar fredag.
    Kramisar/
    Luiza

    SvaraRadera