onsdag 10 augusti 2011

Min uppsats är klar!

Äntligen har jag satt stopp för mig själv och accepterat att min C uppsats nu måste vara färdig. Man skulle ju kunna hålla på i all evighet!

Jag har fixat, ändrat, korrigerat, finslipat, fixat lite till. Jag har tagit hjälp av grannar, vänner och syskon för igenomläsning. Grande finale var en vän som jag jobbade ihop med på fängelset förra sommaren som är svenska lärare, som fick göra en sista igenomläsning igår. Ändock blev det en del korrigeringar hit och dit ikväll oxå:).

Men nu känner jag mig nöjd och har ikväll skickad in den till skolan. Om en vecka examineras jag. Då ska jag även opponera på en annan students uppsats. Så denna vecka kommer jag förutom att jobba agera en kritisk opponent:)

Imorgon på jobbet ska jag fortsätta rensa massa gamla papper från tidigare regelverk.


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar