lördag 10 september 2011

Förberedelser inför USA

Nu är det ca 7 veckor kvar till att jag åker iväg till USA. Tiden går rysligt fort. Men förberedelserna har börjat så smått. Jag fyndade solkräm nu efter sommaren och ska snart köpa solbrun tabletter. Om jag äter dessa brukar jag slippa soleksem som jag annars brukar få.

Fickpengarna växer för varje månad och jag funderar över resväskor. Jag vill ju handla en hel del i New York och på outlet i Fort Lauderdale (Florida). Planerar för att ta med mig en tom väska men måste kolla upp om det är ok med två resväskor.

Mina inköpta solkrämer:


-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Åååh, jag får också exem och "mallorcaacne", som det så fint heter. Det är inga finnar, utan mer som röda prickar...HATAR!!!!!
    Ska nog testa dessa tabletter. Vad heter dom?

    Blir så avis att läsa om din resa...Kan inte jag få åka med i den ena väskan ;)?

    Kram på dig.

    SvaraRadera