tisdag 6 september 2011

Min födelsedag

Idag fyller jag 32 år och den har jag firat i soffan. Är fortfarande inte helt kry. Men presenter blir jag alltid glad för, oavsett hur sjuk jag är:)

Presenterna jag fått idag trots inställt kalas (pga sjukdom).

Parfym som egentligen inte var en present, men blev ändå jätteglad då min egna parfym är helt slut. Den luktade mig...lite tuff:):)



Tekoppar från Rörstrand by Lovisa Burfitt






Jättefin baka bullbakarbok med formar!



MASSA dollars till USA:):)



Sen hörde jag rykten om fler presenter till helgen! Behöver jag säga att I Love presenter:)

Nä, nu ska jag nog ligga kvar i soffan då maken skulle överraska med hemköpt mat och tårta. Jag kurerar mig till torsdag då vi ska ha planering/friskvårdsdag på jobbet.

-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. GRATTIS GRATTIS VÄNNEN...
    du får din pressent på fredag när vi ses..krya på dig nu .kram malin

    SvaraRadera
  2. Grattis! Jag får vänta ytterligare en och en halv månad innan det är dags för mig att inta den fantastiska åldern 32 år! :)
    Krya på dig!
    Sussie

    SvaraRadera