tisdag 20 september 2011

Storrensning och fusk

Jag fuskade idag, om man nu kan säga att det är att fuska. Jag lät träningsväskan vara kvar på jobbet och jag gick bara förbi Itrim istället för att gå in på gruppmötet. JAG VET, jag borde verkligen inte fuskat idag. Jag behöver det egentligen SÅ mycket!! Behöver bli påmind hur viktigt det är att hålla sig på mattan.

Jag har gått in i en bubbla, sluten från omgivningen. Mina tankar är någon helt annanstans.....snart så ska jag.....

Så istället för att lyssna på kloka ord på Itrim så gick jag upp på vinden och plocka ner alla vinterkläder. Sen rensa vi i oändlighet.

Ska kastas....


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Aj då men å andra sidan så kommer det en ny träff om 2 veckor då får vi sparka på varandra för jag kunde inte igår heller.
    Det blir svårt för mig när Lucas har fotboll på tisdagar och Christian är ensam på sin firma. Undrar hur jag ska lösa det :)
    Vi måste ses snart, saknar dig :))
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ibland så måste man bara få strunta i allt, utan att få dåligt samvete.
    Om man tvingar sig själv när man absoult inte vill så blir det inte bra det heller.

    Du kommer igen, och att fått rensat på vinden är ju kanon

    Keep up the good work

    //ann

    SvaraRadera