lördag 29 januari 2011

Dag 27

Nä, idag har det inte vart någon bra dag. Är SÅ sugen på mat hela tiden. Anstränger mig för att inte "åka dit", försöker skingra tankar och säger till mig själv "skärpning Carro!!"

Hela resan sedan start har jag velat laga all mat till familjen, jag bestämmer gärna även vad dem ska äta, men det verkar slut på det nu. Nu vill jag inte veta av maten, men dock sitter jag snällt med och äter men ställer gärna deras mat från räckhåll ifrån där jag sitter.

Jag stålsätter mig, försöker tänka att visst är det jobbigt nu men det kommer bli bra. Mina beteendemönster ska ändra stig och dem nya stigarna ska bli djupare och djupare så att det kommer bli svårt att hoppa över vallen till dem gamla vanorna, just nu känns det bara så långt dit...till målet.

Frukost kl.9.30: Shake apelsin/mango
Lunch kl.13.00: tomatsoppa & 25% chokladbar
Mellis kl. 16.00: chokladbar
Middag kl. 20.00: chili sin (eller hur man nu skriver namnet:))

Träning: -
Steg:~ 4900

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar