söndag 30 januari 2011

Dag 28

Pratade med bästa M idag och vet ni vad vi kom fram till.....vi har nu avverkat exakt 1/3 av våra måltidsersättningar och om 2 veckor har vi gjort hälften. Det är så coolt!! Sen kommer det jobbiga, att balansera måltiderna som innebär få i sig rätt mängd och den ska vara av nyttig karaktär (och jag som tycker det är en pina just nu). Men det ska gå, finns liksom inte något annat alternativ.

Idag har det varit en riktigt apjobbig dag -sådär så att jag nästan kastar in handduken och ger upp. Det är då det är så bra att man ringer M och snicksnackar lite om hur jävla synd det är om en....och vet ni vad, det slår nästan aldrig fel för jag är inte ensam i min situation. Det verkar som vi går igenom samma faser.....kanske någon förskjutning en dag hit eller dit. Men det är SÅ skönt att ha någon med på vägen -det är guld värt!

Snart blir det fler man kan prata med då resten av gänget på fyra personer börjar med måltidsersättningar på fredag, kommer bli kanonkul på gruppträffarna och kunna ha så många att dela sina erfarenheter med!

Frukost kl. 9.00: Shake Jordgubb/lime
Lunch kl. 12.00: Shake Apelsin/mango
Mellis kl: 15.00: Chokladbar
Middag kl: 19.30: 1/2 portion couscous + 1/3 chokladbar

Träning: -
Steg: ca 5 900

1 kommentar:

  1. Hej! Jag går också på Itrim och bloggar om det jag också! Jag ska snart börja gå från 600kcal till 800 kcal och jag undrar om du har några tips på vilka rätter som är godast? :)

    SvaraRadera