söndag 30 januari 2011

Solsidan

Är helt slut efter dagens resa med att tömma lägenheten, när vi väl var hemma så var det bara åka raka vägen till discobowlingen som skruttis blivit inbjuden till. Så nu har vi precis avnjutit middagen...pyttipanna till familjen och couscous till mig + 1/3 bars (vet att jag kan ha fått i mig något för mycket kalorier.... men couscousen kokade över i mikron så det var inte mycket kvar i skålen samt att jag petade ut dem svarta grejjerna som är så grymt lik russin *blä*). Maken är uppe och nattar dottern medans jag ska förbereda lite inför skoldagen imorgon.

Just nu  eller så är det i slutet av den så pågår min absolut bästa serie (även det ända jag tittar på) = SOLSIDAN. Jag älskar ju Mia Skäringe, så boxen spelar in varenda program av det. Kanske det blir en titt imorgon om det hinns med......*hoppas*!

Mina älskade systrar och jag var i mars förra året på en weekend i Örebro med hotell och show med Mia Skäringe....så bra och en helt underbar helg fick vi! Hoppas verkligen det blir fler av dem:)


Min absoluta favorit = Mia Skäringe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar