söndag 27 februari 2011

Dag 56

Oh, hjälp vad jag har varit hungrig denna dag. Har både druckit extra vatten och te för att bli mätt, men inget har hjälpt. Kanske jag bara befinner mig i sådändär jobbig hungrig period, kanske det var för träningen som jag gjorde igår eller för att jag har kommit in i min förbenade PMS period då jag alltid är mer hungrig och sugen än vanligt. Det lär jag ju aldrig få reda på:(

Det är bara att stå ut, ska träffa min hälsorådgivare imorgon på Itrim för en hälsoanalys....kanske man blir lite mer taggad och inspirerad för nu är det inge vidare.

Frukost ca kl. 9.00: Shake apelsin/mango
Lunch ca kl. 11.30: Chokladbar
Mellis ca 14.30: Chokladbar
Middag ca 18.00: Chilisincarne...med gurkbitar i (maken undrade om jag börjar fuska och det gör jag nog eftersom jag håller mig utanför programmet, för än så länge har jag inte läst att man ska ha gurka till maten).

Träning: -ingen förutom storstädade huset från 9.00-19.00
Steg: ?? Men många tror jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar