måndag 28 februari 2011

Planering

Nu är både min och makens samt vår gemensamma kalender uppdaterade, det är så skönt när man har samma uppgifter. Det har blivit planering om vem som är hemma med sjuka skruttis denna vecka, när jag har Itrim möten, när maken jobbar sent, när jag ska på akupunktur etc.

I går bokade vi även in en weekend någonstans i Sverige lite senare i vår, så vi har något att se fram emot:) Längtar redan!!

Det var länge sedan som det hände så mycket roligt i mitt liv under ett och samma år: en vecka i Åre, alla itrim möten och träning med bästa kompis, hotell wekend med maken, träffa gamla vänner, jag ska skriva min C uppsats (dock med blandade känslor),  föräldraledig hela sommaren, en stor examensfest i början av juli, min födelsedag:), jag kommer bli målviktig för första gången på typ 14 år, jag börjar jobba på arbetet efter 4 års uppehåll, till USA i nästan tre veckor (New York, Fort Lauderdale samt Lyxkryssning i Karibien) och sist men inte minst min favorithögtid...julafton:)

Nä, oj, nu måste jag hoppa in i duschen för jag åker strax till föreläsningen.....

Min hemmagjorda omslag till kalendern:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar