fredag 25 februari 2011

Hotellet i New York

Troligen när vi åker i höst till New York i början på firandet av min mammas 60 års dag så kommer vi förhoppningsvis sova några nätter på det här fina hotell som ligger mitt i smeten. Hörde rykten att det är bl a på detta hotell som "Pretty Woman" med Julia Roberts och Richard Gere spelades in:)

Jag kan fortfarande inte riktigt tro att det är sant! Det är för stort att ta in för mig. Kanske jag vågar jubla först när jag fått min semester godkänt.

Mitt mål är att handla så mycket som möjligt "in the big city", eftersom jag är helt novis om NY så förhörde jag mig om mina syskon kunde en del. Båda har varit där och har stor koll, känns ju superbra för jag känner verkligen att min shopaholic ligger där och bubblar under ytan. Redan nu har jag planerat att jag ska ta med en extra tom resväska att fylla....och kanske jag bara fyller min andra väska med två bikini, 1 aftonklänning, 1 strandset, 1 träningset, 1 gå och shoppa set.....resten handlar jag där:):)

Bilder lånade från internet:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar