måndag 28 februari 2011

Storstädning

Igår storstädade vi, medan maken rev ut allt från tvättstugan så passade jag på att göra en rensning i badrumsskåpet. Jag insåg då att jag lägger ner rätt mycket pengar på ansiktsvård, inget som jag vill ha gjort annorlunda heller då jag tycker att det är viktigt att man tar hand om sitt ansikte. Jag har dessutom anlag för att utveckla en hudsjukdom som gör att det är extra viktigt vad det är man använder.

Jag började min ansiktskarriär med krämer började Mary Kay, sedan gick jag över till Dermalogica, när dessa produkter tog slut provade jag Nimue. Jag tycker alla har fungerat bra på mig, anledningen till att jag testat olika vet jag faktiskt inte, kanske jag får göra en liten utvärdering sedan för att bestämma mig vad jag vill ha i framtiden när pengarna inte blir något bekymmer:) Eftersom kassan inte är den fetaste nu i slutet av studietiden så ringde jag i all hast till kära J som har utbildat sig inom "SPA"....som kommer få titeln "min personliga SPA terapeut", iallafall jag frågade akut om hon hade något på lager som jag kunde få köpa....och visst hade den räddade ängeln det, så nu provar jag även Babor.

Nedan kan ni se en del av det som rök i soptunnan (Nimue och Dermalogica). Det är första gången jag gjorde rent mina borstar till mitt smink (i.d. minerals), var rädd att förstöra dem men det blev hur bra som helst.  





NÄ, nu MÅSTE jag verkligen kila!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar