onsdag 30 mars 2011

Min frånvaro....

....beror på att jag sedan morgonen har suttit i samma ställning som igår. Nu är det bara
17 timmar kvar till den jobbiga tentan.

Just nu längtar jag till två saker:
1. Kvällens föreläsning på Itrim om löpning -så som jag längtar!!!
2. Om 21 timmar när tentan är över, sen får jag vänta i 4 veckor tills betyget kommer vilket innebär att fira eller planera för en omtenta.

Planering av mat och träning finns inte på världskartan just nu, det ska bli skönt att ha tid till det igen och ha orken att vilja!

Vill även hitta en strategi som fungerar tillsammans med mitt C-uppsats skrivande som startar på måndag. Dock ska en del hinnas förberedas inför min måndagsträff med min handledare. Så det känns som om det inte finns någon tid för återhämtning efter tentan.

Men va sjutton, nu är det ju bara 10 veckor kvar på mina 4 års avbrott från arbetet och det ska jag väl fixa!!!

Såhär roligt har jag det just nu:


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar