onsdag 30 mars 2011

Mitt turhjärta

Tänk vad jag har fått idag! Mitt egna "Lycka till" hjärta av min bästa Malin. Fick det idag på Itrim och jag hade så svårt att hålla tillbaka tårarna, blev så glad!

Tänk att lilla jag har en som tänker på mig även under den tid när man inte umgås - det är stort och en härlig känsla!!

Kanske den kan ge mig lite extra tur på min andra tenta jag har imorgon. Jag har varit så fokuserad på den "svårare" tentan, den som jag skrev om, där jag har fokuserat på fel saker.

Idag kom jag även på att jag har ju TVÅ tentor imorgon. Den andra kvalitativa tentan har totalt kommit i skymundan, så det får bli att plugga på imorgon på tåget till plugget för i natt kommer jag sitta med den svåra tentan, jag kommer bara nöta, nöta, nöta....

Om jag inte är kontaktbar över helgen så beror det enbart av ren utmattning!!

Till er tjejer på Itrim idag...både Malin, Angela och Lotta. Ni är ju så grymt duktiga och ni peppar mig i mitt icke för tillfälliga "onyttiga/otränade" liv. Även ifall ni var fina förut så är ni ännu finare nu i era nya kroppar. Det är så coolt att se hur ni krymper för varje gång man ser er!!

Mitt egna lilla "Lycka till" hjärta från bästa Malin!!


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar