fredag 8 april 2011

60 min stavgång

På dagarna blir det MYCKET stillasittande då jag sitter framför datorn från morgon till middag, så det gäller att få in så mycket motion som möjligt för att bibehålla sin lilla muskelmassa. Jag skriver min C uppsats inom området för viktminskning och det är ju grymt så mycket roliga vetenskapliga artiklar jag hittar, dessa övertygar mig bara mer och mer att Itrim är ett fungerande koncept.

I morse fick jag till en mindre promenad när jag delade ut fakturor till 77 hushåll (jag är kassör i området där jag bor. Innan lunch såg jag även till att få 60 min rask stavgång. Tyvärr började det regna redan efter 10 minuter och jag som bokstavligen hatar regn och att bli blöt utomhus, men envisheten satte in:) 


Blött och blaskigt blev det, men jag hittade några blommor på vägen som piggade upp:)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar