lördag 23 april 2011

GLAD PÅSK!!

Vilken underbar dag jag hade igår, jag verklign njöt i fulla drag. Det blev både inspirerande interjvuer, träning på Itrim, inhandling av påskägg, lata sig i solen, god lunch och god middag med bäste maken, jag och maken satt på varsin sida av vårt milslånga staket och skrapade av all flagnande färg, hyrfilm och mys i soffan. Och skruttis vågade sova borta hos sina kompisar för första gången -jag tror det är en stolt tjej jag får hem idag:):)

I år blir det påskägg utan godis här hemma, så jag får leta fram de största vi har så "sakerna" får plats i de:)

Mitt första påskägg i år från bäste grannen!!



GLAD PÅSK!!!!

2 kommentarer:

  1. Glad Påsk på dig med =)!

    Hoppas ni får det mysigt =).


    Kramar/
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Vi kör också godisfria ägg, även till sonen. Godis får han i sig så det räcker ändå innan helgen är över. Mycket roligare och mer speciellt med en liten sak att leka med under lediga dagar.

    Glad Påsk
    kramar

    SvaraRadera