torsdag 21 april 2011

Skärtorsdagen

Igår kväll hade vi ett tvillingpar till skruttis som sov över hos oss, de somnade vid 23.00 tiden och vaknade 6.10 tiden (och de som lovade att sova till 8.00:)). De är hur pigga som helst, själv är man mer död än levande. Men det var ju bara att kliva upp och göra frukost, sedan bar det iväg till Itrim för träning och jag fick en del saker gjorda för min C uppsats. Sedan har det blivit inhandling av räkor, storhandlat, besökt mor & far för att sno lite påskris och sen plugg i vanlig ordning.

Ikväll blir det nog att klä påskriset:).
Ha en skön skärtorsdag allihop!!


-Bloggat ifrån min Iphone.

2 kommentarer:

  1. Halloj. Läste ditt inlägg när du "talar ut" och jag måste bara få säga att jag tycker att du är otroligt duktig, som klarar varje dag med nya utmaningar! Själv känner jag mig just nu väldigt trygg i de där måltidsersättningarna (gick in på min tredje vecka idag) och är skitskraj för när de kommer att ta slut och jag måste börja "sköta mig" att äta rätt. Det är där det är så lätt att tappa bort sig. Men som du säger. Det har tagit 20 år att bygga upp ens dåliga vanor kring mat. Man måste vara lite ödmjuka mot sig själv och inse att det inte tar tre månader att endast leva på de goda vanorna som om man aldrig gjort annat. Det kommer att ta tid och det kommer att vara skitjobbigt. Om det vore lätt, skulle ju ingen "lida" av övervikt.
    Fortsätt tro på dig själv och fokusera på hur nice det kommer att vara den dag vanorna sitter ;)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att du inte tog illa upp över min tidigare kommentar. Blir lite väl ivrig med peppandet ibland men allt är väl menat och inte för att kritisera. Glad påsk! <3

    SvaraRadera