tisdag 17 maj 2011

Bloggpaus....

Just nu kommer det bli en stor fokusering kring mina två tentor jag skriver om 10 dagar -jag vill fixa dessa så just nu blir det ingen tid för bloggandet. Även ifall ett inlägg inte tar så lång tid så tar det ändå tankeverksamhet som jag nu behöver till annat.

Efter en svacka som jag har haft av olika anledningar så är jag på banan igen, förutom tentaplugget, uppsatsen och familjen så kommer träning i prioritet. Jag har inte tränat på 3 veckor och det känns överallt, så det ska bli ändring på det samt att jag nu äter enligt varierat. För nu ska jag ned de kilon som smygit sig på sedan jag slutat med måltidsersättningarna.

Kram till er alla.....

Tentaplugg!

4 kommentarer:

  1. Du är snart på banan igen , det vet jag (du vet hur jag menar).

    Lycka till med tenta pluggandet. Vi väntar på dig, hjärtat!
    Kramar i massor.
    Luiza

    SvaraRadera
  2. Håller med Luiza - snart är du på banan igen! Lycka till med pluggandet!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med dina tentor! "Itrimmandet" går nog bättre bara dom övriga stressmomenten försvinner, så är det för mig iaf. :)

    SvaraRadera
  4. Det gör du helt rätt i!
    Gör en ordentlig satsning på plugget nu så du slipper det sen och jag ser fram emot om ca 14 dagar när din blogg är tillbaka :)
    Massor med kram och lycka till
    /Anna

    SvaraRadera