måndag 23 maj 2011

Veckans ansvar

För ett tag sen fick jag psykbryt över att haft ansvaret över matplanering och veckohandlingen under en längre tid. Så kort och gott bestämde jag att vi skulle ha ansvar för varsin vecka. Maken blev förtjust?! Och det har fungerat hur bra som helst under några veckor nu.

Denna vecka är det min tur, så idag bar det iväg till affären för att inhandla veckans mat. Superskönt att ha planerat och handlat hem all mat för denna vecka!





-Bloggat ifrån min Iphone.

1 kommentar:

  1. Ha ha, så det är alltså inte bara jag som kan få psykbryt av sådana saker ^^
    Men vad roligt att det fungerar att dela upp det. Då blir det också lite mer överraskningar och ny inspiration också :P
    Jag är jättesugen på att testa en sådan där "matkasse hem till dörren". Finns ju bra idag med både ekologiskt, gi eller vad man nu vill inrikta sig på. Tänk så smidigt. middag för fyra i fem dagar ända hem till dörren. Kanske är DET som tillbaka-på-skatten-pengarna ska gå till i år ;)

    Lycka till med tentaplugget också

    kram

    SvaraRadera