söndag 5 juni 2011

Långhelg?!

Träffen med chefen gick bra, tog 1.5 timme så jag var lite snurrig i huvudet efter all information. Eftersom det har kommit helt nya regler och arbetsrutiner sen jag jobbade för 4 år sen så ska jag på 2 månaders utbildning i sep-okt, det blir lite längre att åka under den här perioden men det är bra med en grundlig upplärning och det blir bra med en mjukstart!

Löneförhandlingen pågår för fullt, så jag hoppas jag blir nöjd med slutresultatet:). Det är nu jag har min chans att få en rejäl ökning. Hon skulle återkomma senast innan hon går på semester om 1.5 vecka.

För övrigt antar jag att ni andra har långledigt denna helg, själv har jag skolan och kassörskejobbet hängandes över mig, så jag har suttit några timmar varje dag med detta. Så ledigheten får jag ta ut i sommaren istället:)

Förhoppningsvis kan det bli några lata dagar (förutom att måla om hela vårt stora hus) och vet ni vad jag ska göra då: underhålla vår gipsade dotter som inte får bada och läsa tidningar och böcker!!



-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar