måndag 6 juni 2011

Välförtjänt lunch

Jag har beklagat mig över vår tomt och svurit åt att behöva gräva, min önskan har de senaste veckorna varit att flytta till en lägenhet för att slippa allt jobb.

Men i morse satt jag och funderade och kände mig ändå glad över att jag har min tomt, känner lycka att jag faktiskt har möjlighet att både äga ett hus och en stor platt tomt. Så jag har bestämt mig för att inte klaga och gnälla över detta, utan istället göra något åt den.

Så idag har jag grävt, flyttat blommor, grävt, fixat i grönsakslandet, grävt och fixat lite till.

Tiden har gått så fort att jag glömde äta lunch så jag fick slänga ihop något jag hade hemma, så nu sitter jag totalt jordig under parasollet och äter "halm & hö".

Min lunch:



-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar