torsdag 4 augusti 2011

Rapport

Igår efter träningen på Itrim gick jag på gruppmötet. Jag är så glad att jag gjorde det. Alla ansikten var okända men det var ett bra klimat och vi hade en stor öppenhet. Häslorådgivaren, som jag aldrig varit hos tidigare var jättebra. Brydde sig mycket vilket uppskattas mycket.

Vågen visade 82.8kg, så jag har gått upp 1.8 kg över sommaren. Jag har bestämt mig att första delmålet är 79 kg och sedan 74kg. När jag nått 74 kg har jag BMI 25 och för mig är det viktigt att kunna räknas som normalviktig och vilka hälsovinster jag får av det. Sen får vi se vad slutmålet ska bli. Tidigare har det varit 64 kg, men är nu osäker. Tiden får utvisa detta:)

Jag är grymt förtjust i dessa Shaker just nu:)


-Bloggat ifrån min Iphone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar